Ahad, 26 Ogos 2012

kisah kerja aku....mesti pening nk pham kan...hahaha...cuba2 la pham

INI LAH KEJE AQ SUKA MENCARI MASALAH DENGAN OWANG LAIN....DENGARKAN LAH......





    aq ni kojenye memeriksa bhagian kimpalan yg mne besi bertemu besi hahaha...ntah la pyah jgk nk ckap ni....kdang2 aq brada di kapal mcm pic yg kat ni la....


    ni kat tanjung langsat ape ek nama kapalnye jap2 nk ingat ni.....ermmmm......hah!!!! cheaq ingt dah nmanye Orien air bus iaitu kapal tunda....huhu dpat naik jap pon jdi la jnji atas laut hohoho.....



ini plak aq kat tas kpal MISC 5 hari je tas kapal tu......ltih naik trun tngga je...bila kpal nk pkai escalator huhu....

ni di nma kan keje Non-Destructive Testing(Ujian Tanpa Musnah)...welder2 lau dgar ade je wat NDT ni mula la nk buat2 baik ngn inspector nk kautem la ktakan hahaha...ade aq kisah????reject tetap reject bro xde kautem punya....

dan bila keje onshore plak mcm2 company yg aku pegi tp ngk pda keadaan kalau bnyak penat lau ckit suka n balik awl huhuu.....mcm pic kat bwah ni


nickit je keje pon lam 15 minit je xlma kan....untung la dpat yg ckit lau dpatyg bnyak muncung muka smpai leh wat penyidai baju hahaha.....

rasa2nye ckup kotcter psal keje aq....

opsss!!!!nk tmbah 12 lagi....aq tringin nk keje kat tempat ni....jappp yee.....



hah!!!kat cni la pelantar minyak....tp ntah bila agknye dpat pegi cni...trasa jgk nk duk tghlaut mcm ne kan....seronok ke x...leh pancing ke x....mcm2 nk buat la....huhu

k la awk2 semua....t ade sory kite citer kat korang lgi yee....

see you....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan