Khamis, 30 Ogos 2012

Aku ade BaBy...Korang Ade tak???

...bertemu kite kembali didalam rancangan masam tak asam ini???haaaaa.....msam sangt hahaha...

ok hari kite nk citer pasal baby kite yg comel,menawan,bentuk badan yg kecik dan mempunyai ekor bunga di belakang......hah nk tau x ape yg kite maksudkan tu?????ihihi....xtau kan????memang la xtau bab tite tak bgthu lagi huhu....meh ngk ni baby i ni.....kalau u all ade meh lawan sape punya baby paling lawa...



    hihih ini la baby kite yg comel dan menawan tu...lawa x ekor die????mcm bunga kobes kan hahaha....ni namanye baby...die di tngglkan di dlam ofcce....warna merah thap bdan kecil ekor je kembang hahaha....

baby ni peneman tite kat offce tau...time bosan xtau nk buat ape kite bbual ngn die...lantak la die nk paham or tak kan...janji die setia ngan kite...huhuhu......

mula2 die tkot ngn kite tau...tp lama2 die dah ok....bg makan laju je die ngap...ngap....ngap....blurppp!!!! kenyang dah hahaha......

ade lagi 1 baby jgk....namanye baby Blue sbb warnye biru...yg tu plak peneman kite kat umah....xde die boring plak kite kat umah xde benda nk ngadap n tonton huhuhu.....tp pic die xde lupa nk amek...so amek yg rakan die je la....so nma2 ikan kite smua baby...chumell x????hahaha...mcm gedik plak ayt kan....

k la u Alll

see u againnn...nk blik kg esok merdeka hahaha.....Assalammualaikum....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan